Компанія «КОМЕТА» здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
- Обмінювати товар належної якості.
- Повернути товар відповідної якості.
- Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, який має квитанцію про купівлю в нашому магазині;
- Товар, що не був у використанні. У оригінальній упаковці із збереженими бірками, ярликами, пломбами та паспортами;
- Товар з заводським браком;
- Товар, після покупки якого не минуло 14 днів.
Увага!!! Компанія «КОМЕТА» не несе відповідальність за втрату товарного виду через транспортування перевізниками.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар нашого менеджера і № декларації надісланої посилки;
- Після погодження про повернення повідомте № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Процедура повернення та обміну товару неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар нашого менеджера і прикріпіть фото-причину повернення та № декларації надісланої посилки;
- Після погодження про повернення повідомте № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за рахунок продавця.
Обмін та повернення товару здійснюється транспортними перевізниками: «Нова пошта» 285 відділення м. Київ, «Делівері»/«SAT» адресна доставка на наш офіс: Проспект Берестейський, 68/1, м. Київ, Україна, 03113
- Товари, які замовляються під індивідуальний РОЗМІР і КОЛІР поверненню не підлягають;
- Повернення здійснюється після отримання товару і перевірки його цілісності та маркування;
- При поверненні вогнегасників: неушкоджений корпус, наявність паспорта, пломби та чеки;
- Повернення здійснюється на карту або грошовим переказом до відділення «Нової пошти»;
- Повернення здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні «Нової пошти», «Делівері» або «SAT» продавцем.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Гарантія
Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.
На всі наші товари надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.
Гарантія надається на 12 місяців від дня виготовлення товарів.
На що звернути увагу при покупці?
Отримуючи товар, насамперед перевірте відсутність механічних пошкоджень та його комплектацію. Після отримання товару пред'явити претензії щодо зовнішнього вигляду (та інші, не пов'язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.
Переконайтеся, що ви видали всі необхідні документи, в першу чергу накладну або чек, паспорт.
Поставте всі необхідні підписи, а потім збережіть документи в надійному місці.
Залишились питання? ТЕЛЕФОНУЙТЕ!